Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 06/2011

Stałem lepiej

- Rozmowa z Jackiem Waszkiewiczem, autorem Zdjęcia Roku

Nie wiem, czy Panu gratulować, czy raczej współczuć?
Już się trochę oswoiłem. Ale wciąż trudno mi uwierzyć, że wygrałem: pracuję z fotoreporterami, którzy uprawiają ten zawód od wielu lat i są naprawdę świetni. Przecież oni co roku po cichu liczą na wyróżnienie. A Zdjęcie Roku to już coś, co tylko nieliczni dostają. W tym zawodzie trzeba mieć duże umiejętności i dobry sprzęt – ale ogromną rolę odgrywa też szczęście. Znaleźć się w odpowiednim miejscu oraz czasie i zrobić tę klatkę. Wielu na taki moment czeka całe życie. A mnie się udało. To był dla mnie szok.
Nie tylko dla Pana, sądząc z wątłych oklasków na gali.
Nie znają mnie. Zwłaszcza fotoreporterzy spoza Warszawy.
Skarżył się Pan, że nagroda już skomplikowała Panu życie.
Po ogłoszeniu wyników Grand Press Photo czułem się zagubiony. Jestem młodym fotoreporterem, pracuję dopiero półtora roku. No, a teraz muszę już robić same dobre zdjęcia, trzymać poziom. Nigdy nie odczuwałem, żebym zrobił coś wyjątkowego. Nawet Zdjęcia Roku nie uważałem za takie. Właściwie wcale nie chciałem startować w konkursie.
Kto Pana namówił?
Paweł Supernak z PAP, który mnie wspierał od jakiegoś czasu, no i przede wszystkim Andrzej Iwańczuk, szef agencji Reporter, do której należę.

Więcej w czerwcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.